سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات پایانی در زمینه افعال زبان انگلیسی

اجزاء کلام به 8 دسته اسم، ضمیر، افعال، صفت، قید، حرف اضافه، حرف ربط و حرف ندا بخش بندی می‌شوند و هر یک نقش مهمی را در جمله ایفا می‌کنند. افعال در زبان انگلیسی نیز یکی از اجزای مهم در زبان انگلیسی است.

درمورد وب سایت Duo lingo، بیشتر بدانید.

و در این مقاله سعی داریم که به زبان آموزان، همه چیز های مورد نیاز مانند انواع مختلف افعال، شکل آن ها، نحوه صرف زمان های مختلف و بعضی از نکات تخصصی در مورد نحوه استفاده از آن ها هنگام صحبت کردن یا نوشتن، را برای شما بازگو کنیم. در ادامه این محتوای آموزشی از سایت انگلیسی با دکتر منوچهرزاده همراه باشید.

افعال متعدی در زبان انگلیسی

افعال متعدی در زبان انگلیسی افعالی هستند که همواره به عملی اشاره دارند که با شخص یا چیز دیگری مرتبط است یا آن را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال، به مفعول مستقیم یا اسم یا ضمیری اشاره می کنند که تحت تأثیر فعل قرار گرفته اند، البته ناگفته نماند که افعال متعدی علاوه بر مفعول مستقیم، با مفعول غیر مستقیم نیز می آیند.

در جمله ای که افعال متعدی دارد شخص یا چیزی دریافت کننده عمل فعل است. مثال:

Respect                                                                              Ate

Gary ate the cookies.

فعل متعدی در این جمله Ate و فاعل Gary است زیرا گری کاری را انجام داده است و cookies مفعول مستقیم است.

افعال حالتی در زبان انگلیسی

افعال حالتی همانطور که از اسمشان معلوم است نشان دهنده حالت فعل است نه عمل. در حقیقت افعال حالتی به افکار، عواطف، و… مرتبط است.

همچنین در زمینه فکر کردن به زبان انگلیسی، بیشتر بخوانید.

مثال:

I believe the doctor is right.

She wanted another opinion.

افعال لازم در زبان انگلیسی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه English Reader برای یادگیری زبان انگلیسی، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

افعال لازم افعالی هستند که به مفعول نیاز ندارند اما در دسته افعال حرکتی هستند و همیشه فعالیت هایی را توصیف می کنند که قابل انجام دادن است.

مثال:

We traveled to London.

در این جمله فعل travel لازم است و فاعل جمله We است اما to London مفعول مستقیم جمله به جساب نمی آید زیرا دریافت کننده عمل فعل نیست.

نتیجه گیری

در این مقاله افعال در زبان انگلیسی را تعریف کردیم و توضیحات مختصری درمورد انواع افعال در زبان انگلیسی توضیح دادیم که افعال ها مهم ترین عضو جمله به حساب می آیند بنابراین تشخیص آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

همچنین شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک مشخص شده اطلاعات بسیار خوبی را درمورد English listening daily برای تقویت زبان انگلیسی، به دست بیاورید.